Sunday, February 8, 2015

MY KAMPUNG

Asalamualaikum rindunyaaaaaaa nak blog. sebab lama tak buka blog yang buruk nah muka pau saya nie rindu nak upload pic banyak2. huhuhuhh


sejak tak keje lepas habis kolah nie. saya semakin dipam pam sebab selalu makan. tapi tak pa kalau dapat masuk universiti nanti nak kuruskan badan. hahahaha orang masuk uni nak belajar tapi saya azam lain. takpa pantang mundur kecuali operasi. opss nak bagi tau nie. minggu lepas balik tidur kampung setelah sekian lama tak balik. rindu gila dekat tok & tok wan. best gila lepak dekat sawah tak caya? nie bukti dia super cantik pemandangan dia.


cantik baq hang! semua keluarga saya sepupu,mak sedara and my kesayangan tok. hihihi saya ambik gambar ja kalau masuk dalam sawah mau habis padi tu cek pijak. banyak lagi nak tunjuk gambaq nie. bila balik kampung mesti wajib main dekat sawah tambahan sekarang musim panas. memang best la. rugi kalau ada kampung hampa tak balik.



semua gambar nie diambil pagi. okay dekat kampung bangun awal pagi korang boleh dengar ayam berkokok burung2 berkicau. seriusly nyaman ja. tambahan pula rumah tok saya nie dekat kawasan dalam sikit. sejuk gila kalau nak mandi pagi-pagi. kalau nak jogging pun boleh dekat kampung. jogging sambil lihat sungai dan sawah. 

sebenarnya dekat kampung saya nie dulu ada stesen keretapi tapi tu dulu la. sekarang tak de cuma setiap pukul 6 petang mesti dengar horn keretapi lalu. best dulu waktu kecik2 selalu ajak tok wan tengok keretapi sambil naik motor honda bulat. sekarang pun masih ada lagi motor tu. nostagia sangat.

hai sampai sini ja mampu bercerita.tak tahu nak karang apa dah. lepas habis kolah nie rasa ilmu karangan makin berkurang. huuhuhu bye 

No comments:

Post a Comment