Thursday, October 17, 2013

hari raya korban



hari raya haji tahun nie kurang best la. aku dah besar lagipun tak puasa tak rasa macam nak raya kan2? pic pun ambil lebih kurang jer. lagi satu aku rasa berat badan aku akan naik macam mana tak naik kalau ke rumah jiran semua buat makanan yang berat-berat. kalau tak makan tolak rezeki pulak.

raya tahun nie baju aku tak tukar. kain jer tukar warna pink ke biru tudung pun tukar-tukar. nak bukti jap g aku bagi bukti.hihihi masa aku buat entry nie aku tak mandi lagi. aku raya dekat taman waktu pagi waktu petang dekat rumah tok aku. dekat jitra ja.


bukti yang pertama. masa nie dekat umah kawan aku. masa nie dalam bilik dia. rumah kawan aku buat nasi minyak. dia ada blog tapi aku lupa link dia. kalau aku tau aku bagi yer. nasi minyak dia sedap baq hang. sampai nak tamabah banyak kali. tapi aku tak la tambah malu la muka aku. hihihi


bukti yang kedua. hah kan aku dah kata aku selalu tukar tudung. hihihi ada banyak lagi pic yang pakai shawl lain-lain. yang ni lah kawan aku. cantik tak? make up by me. bila aku mekap ( entry ) kalau nak tau klik yer. kawan aku nie putih senang aku nak make up dia. hihihi.

aku rasa sampai sini saja lah cerita aku. aku nak mandi dan basuh baju. aku pun tak banyak cerita lagi. aku harap hari raya korang best. bye


No comments:

Post a Comment